دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زندگی «ادیت پیاف» ویژه بانوان به صحنه تئاتر می‌رود

نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» شنبه سوم مهر ماه در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 119688

به گزارش گروه فرهنگی آنا، نمایش «یکصدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» با بازی ناتالی منتا یکی از بهترین بازیگران ایتالیا، تنها یک اجرا ویژه بانوان در تئاتر باران خواهد داشت و روایت‌گر زندگی«ادیت پیاف» یکی از بزرگترین و معروفترین خوانندگان جهان است.


علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش که روز شنبه سوم مهر ماه ساعت20 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.


ادیت پیاف خواننده برجسته تاریخِ موسیقی فرانسه و از چهره‌های شاخص این کشور در دهه‌های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ بود. دو ترانه زندگی به‌رنگ صورتی و هیچ پشیمان نیستم او دارای شهرت جهانی است.


زندگی حرفه ای Edith Piaf با ترانه های فراموش نشدنی گره خورده است که جزیی از میراث فرهنگی فرانسه است. او 50 سال بعد از مرگش هنوز یکی از برجسته‌ترین ستارگان جهانی موسیقی و معروف‌ترین خواننده فرانسوی تاریخ است. صدای سوزناک این اسطوره آواز الهام‌بخش آهنگسازان بسیار و مرشد خوانندگان زیادی بود.


نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف»که از تولیدات کمپانی نمایش پوتلچ است با کارگردانی پینو دی بود و بازی ناتالی منتا 3 مهرماه ساعت 20 در تئاتر باران ویژه بانوان اجرا می‌شود.


بانوان علاقه‌مند به تماشای این نمایش می‌بایست موبایل و هرگونه دوربین را پیش از ورود به سالن به مسئولان سالن ارائه کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر باران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته